måndag 14 maj 2012

Gjorde en gif av en videosnutt från Jazzhuset i lördags för alla bilder såg tydligen ut skit!!


Var på Jazzhuset i lördags som sagt. Det var ganska kul men inte så speciellt ändå. Det enda roliga var väl att man kände ganska måna där. Musiken skulle vara nostalgi men jag kanske missade alla låtar jag förväntade mig att höra. Ångrar nästan att jag inte gick till Gretas med Henrik & Co men då hade jag aldrig orkat mig upp dagen efter för fotograferingen.

Innan Jazzhuset var jag på vårfest i Kimanus nya lya! Alla var så fina i sina plastblommekransar så jag gick därifrån med svansen mellan benen. Nej, men det var fint!

Gud, nu måste jag tvätta ur den fina rosa färgen ur mitt hår!! Kommer sakna den. Vem vill komma hit och hjälpa mig bleka håret!?

Kaffe utan socker = Kärlek utan kyssar!!!

3 kommentarer: