fredag 11 maj 2012

JOBBAR INTE GRATIS


Ibland känns det som detta är allt mitt liv består av. På bilden ovan alltså. Ungefär lika mycket ångest som man får av att kolla på bilden får jag av det. Det gör inget dock. Jag gillar ju blöjbarn ju och skulle inte vilja jobba med något annat jag är kvalificerad för. Chips är asgott och min dröm är att Anna Skipper ska komma hit och piska mig med morot.

Idag skulle jag ju ta tag i livet och inte öppna chipspåsen.
FÖRSENT och nu har jag glömt vad jag skulle kolla på!!! Typ Judge Judy säkert, neee. minns ej. aja.

verkar även återigen som folk tror jag är en person som gärna ställer upp och jobbar gratis så de kan tjäna pengar. NEJ TACK. kyss min röv. (tips på hur man får rättigheter utan att någon vill ge dig det: Spela snäll i början tills människor är beroende av DIG istället för tvärt om. SEN börjar du kräva saker likt en man.

jävla skit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar