torsdag 31 maj 2012

Jobba Sova Jobba igen. Skaffa boende i Centrum över sommaren och Rita lite



För en vecka sen köpte jag uppföljaren till Cirkeln, nämligen ELD. Den är asmycket billigare på Maxi, så ni vet. Trots jag var på festival så läste jag ut boken i Måndags. Den är det enda jag kan tänka på när jag inte jobbar eller sover då. Jag vet att målgruppen är typ F13 men jag är ju flicka tretton år på insidan.

Nej men min Mamma tycker till och med den är bra. Det utspelar sig i Sverige och handlar om tonåringar. De har sex. Även innan äktenskap. Skär sig i armarna, dricker sig dyngraka och svälter sig, till skillnad från andra böcker i samma genrer från andra länder. Fantasy alltså. De är häxor med och alla dör typ.

Och det är Linnea Wallin i sin leopardfuskpälsjacka och tyllkjol rökandes en cigarett utanför citygallerian på bilden. Eller ska bli då

LÄSVÄRD!

OBSERVERA! GILLA OM NI TYCKER JAG SKA BLI RECENSENT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar