lördag 12 maj 2012

Körsbärsträd och Pappas Jeansjacka




Min far är så jäva fashion! Han läser detta nu även om han inte borde, men det gör inget pappa, jag lånar ju dina kläder utan att fråga. Tycker den är fin men skulle vilja färga in rosa/lila i den och sätta dit lite nitar. Snälla far, kan jag inte få!?!?

Idag har jag i alla fall varit största dels vänlös men tillslut så hittade jag Caroflin i stan. Tog bara bilder med mobilen som ligger på instagräm om ni inte tror mig.

Ikväll får vi se vad som händer. Vårfest eller förfest? Jazzhuset eller Gretas!?

Ska fotograferas imorgon med så får väl bara dricka en liten jäger.

KYSS

5 kommentarer:

  1. Kom till jazzhuset!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. haha ja, det blir nog så!! Vi får se :))

    SvaraRadera
  3. Åh, fin! Blir seriöst sugen på att ha kalas under det där trädet. Här har blommorna blivit bruna av kylan. På det där kalaset skulle jag ju kunna klä mig i typ löv eller någonting. Hade nog matchat. Eller nej, rosa blommor. Sen skulle vi kunna äta finska pinnar och dricka rosé eller något. (Ursäkta detta lite mobbade inlägg men jag har varit inne tre dagar i rad) Puss<3 Köttis

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha åh. Men kom och ställ till kalas!! Du får skynda dig osv

      Radera
  4. Tror dock inte att pappa klär lika bra i rosa/lila och nitar som du gör Daniel ;)

    SvaraRadera