måndag 7 maj 2012

Lördagen då Henrik firade sina snart 21 år i livet!



Vi trotsade det blåsiga vädret ganska mycket ändå tycker jag och det bjöds på Sushi, jävligt god Sushi till och med!! Jag skrattade mer än på länge tror jag, vet inte vad det var, kanske solsting.



Vi sprang till Färjan och hann ungefär precis med den. Sen tog vi buss och spårvagn hem till Moa som jag aldrig varit hos innan men där bjöds det på tequila, jävligt äcklig tequila till och med!! Jag skrattade för vi fick äpple i brist på citron... "å ja skratta, å ja skrattaa" - Göteborgsk kvinna i 50årsåldern.



Alla klubbar i Göteborg SÖG ju fan i Lördags. Därför hamnade vi på Gretas och andra hade tydligen tänkt likadant. Fint! jag fick några svansar, hade ingen mobil och blev lite för full men det var ju fint ändå.

Jag måste mått jävligt bra trots omständigheterna; långsinthet och bakrus, för jag gillade verkligen Gretas just då haha. å nej, jag är så förändrad.

ska färga håret rosa nu byee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar