måndag 21 maj 2012

sommarstuga mitt i stan



Blev frisk från ingenstans i lördags, ägde inte ELD och fick ångest så jag åkte in mot stan. Jag som aldrig köper böcker fick en chock av priset så jag gick och köpte en svart jeansvest för 600kr! Förstår inte hur min hjärna fungerar för jag vågar inte heller köpa skor för 800!?





Människor emot konsumtionssamhället från österfärnebo blev min räddning i en stuga i en skog mitt i civilisationen. Eftersom de är asgrymma veganer hade jag med mig 18 stycken delicatobollar men när jag kommer fram sitter de där, äter animaliska produkter och dricker vin!! Jag fick smaka av vin och sushi så jag är inte arg längre.





Det blev att även jag sov över och åt hönökaka med jordnötssmör till frukost! Vi åt glass tillsammans i stan men när de lämnade mig råkade jag inhandla både cerise batikfärg och två tröjor på Topman...

Jag ska bättra mig, LOVAR!

3 kommentarer: