söndag 13 maj 2012

Söndag i Östra GBG





Sov hos Elin efter Jazzhuset igår Sen flängde jag fram och tillbaka för att hämta två klädombyten med färg till den där barnskivan jag spelat in låtar till. Jag var även tvungen att le, vilket var typ första gången jag gjort på bild! jag tror det blev bra ändå. Mina ögon fick tillslut damp av sminket haha, jag önskar mig av med denna ögoninflammation/förkyldning nu.

Och det rosa håret fixade tjejen som sminkade mig med Kevin Murphy COLOR BUG! Det var typ en ögonskugga/rouge som man temporärt kan färga håret med! Skitgrymt. Finns i lila och brandgult med!!

Hemma hos Elin tittade vi på Selma & Johanna och Eva och Adam fyra födelsedager, ett fiasko med Moa på kvällen. Vi hann även med att öaga lasange.

Livet är långt!!
skit i alla måsten och gör dem imorgon

kramar från popprinsen

1 kommentar: