fredag 27 juli 2012

alltså det var typ en vecka sen Mio var här nu men här kommer bilderna!


Mio kom hit till Göteborg förra fredagen! Han gillar godis, jag däremot är mer än chips & nötter person. Thats why we broke up last christmas FYI.





På fredagkväll hände, ja hände, vi hos Henke B & Klara W med Boris, Johanna och Angelica. Vi dansade till Gingers have souls till en trött pappa kastade ut datorn från balkongen. Vi drog till skjulet mitt i natten, drack billig öl och gick hem efter ljusets inbrott. Som ni kanske förstått så gillar jag billig öl.





På Lördagen åt vi Sushi i Trädgårdsföreningen med Malin, hämtade min jäger och åkte Älvsnabben över till Hisingen och Ylva. Ylva var 40 år och gravid.



Sen Mio åkte hem har jag tröstätit (för mig) ovlanligt satsig mat! På bilden har jag Malin och Sarah gjort egna bönbiffar och egna pommes. Det har blivit en del Sushi med och frukostar inhandlade på pressbyrån eller 7-eleven som jag tagit med mig till stranden.

Sommar o sol det är 20 grader i vattnet skitgött!!!!!! Ska emobada med Prinsessan Malin snart<3 <3 Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar