måndag 20 augusti 2012

Lördag vecka 33




Ja, det har ju varit Kulturkalaset hela veckan men jag har inte sett och gjort så mycket av det. Annars gillar jag det skarpt, har bara inte känt att jag haft tid lol.
I alla fall gick jag och Sarah på Jonatan Johansson!


Vi åkte till Boris lägenhet för han var bortrest, hehe och när hunden är borta dansar katterna på bordet. När jag och Klara var och hämtade högtalare gick de andra ut med katten (!?) och när vi kom tillbaka hade Sarah kopplat Ale istället!


Tjocka, gosiga Tarsan!


Själv var jag inspirerad av Nick Carter, denna afton, när han var snygg då, på 90-talet! Endast frisyren dock.


Ja, Henrik låg inte jämt i sängen men han var inte med på vår naken-aerobics vi hade senare. Inte Sarah heller men hon hade Burka istället. Johanna tittade förbi med!!


Vi hamnade på Villan där det var väldigt tomt på tomten, som jag brukar säga. Nej, men de hade i alla fall en mekanisk tjur som jag red och ägde alla. Klara var tydligen grym med men jag var helt klart bäst. OBS sanning!

Fick ont i huvudet och köpte saft som fyllemat. Full måste jag varit.

xoxo Drunk Boy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar