tisdag 7 augusti 2012

Roadtrip till Örebronx!


Ja, i lördags tog jag och Linnea bilden nordost men det skulle vi egentligen inte.


Det var något jävla fel på spårledningarna mella Alingsås och Göteborg så vi kom inte iväg. När de ropade ut att vi kunde på pengarna tillbaka så bestämde vi oss för att åka bil istället.


I Mariestad stannade vi och åt på McDonalds. GOTT! "Gör om det där på ett tåg om du kan" tänkte vi.


Vi skruvade in en skitbra kanal med gamla svenska klassiker precis innan Linnéa släppte av mig i Örebro och körde vidare mot Västerås.


Letade reda på Mio och gick genom staden, på en liten förfest och sen till Satin med Lisa!




Inne på Satin var det ganska ensamt till en början men det var så mycket ljus och rök att jag knappt märkte att det egentligen var helt knökat! Bilderna blev helt kräjsy med!







I söndags chillade vi bara mest runt osv och i Måndags var vi på Gustavsvik och badade. Jag kände inte riktigt att jag kunde ta med mig min kamera in på "upplevelsebadet" så jag hade tänkt rita en fin bild på hur det gick till där inne för mig, Mio och Lisa men nu cpar min ritplatta haha. Vi åkte rutchkanor och skit, ni kan ju fantisera.

Handtag Famntag Klapp & Kyss.

2 kommentarer:

  1. WOHOOOO! ÄNTLIGEN LÄSER DANIEL NYBERG MIN BLOGG, SKA VI FIRA MED CHAMPAGNE?

    SvaraRadera