fredag 10 augusti 2012

SVART HÅR & SVARTKLUBB och hur man överlever en sådan.





Ja, jag misslyckades ju med att göra Sandra Bergius svart och svår så jag gick ju över till hennes syster istället och nu tänkte jag att hon skulle få hjälpa mig att bli svart och svår. Skämt åsido, men jag ville färga min utväxt, och det på sidorna då, svart. Eller jag ville tona så att det skulle vara lätt att få bort men det tog inte så jävla bra på mitt oslitna hår. Jag visste att det blekta skulle dra åt sig en massa men jag ville haft mer nyansskillnad mellan sidorna och det mitt på hövve. Intressant va?

Aja, det blev ju snyggt ändå och jag får se om jag vågar köra permanent svart. Sen fick jag såklart panik på att vara i Torslanda och åkte in till stan.



Hamnade på Klaras innegård i någon timma och vi hatade i vanlig ordning. FINT!






Ja, det var fina fisken på berget vid Röda Sten i alla fall. Musiken sög som vanligt dock men jag och Klara kom på att man kan ju sjunga vilken låt man vill till sådan minimal elektro eller vad musik som bara låter dunk dunk dunk i timmar, kallas.

LÅTTIPS:
  • LYSSNA TILL DITT HJÄRTA
  • FLYTTA PÅ DIG
  • EN VÄRLD FULL AV LIV
  • COTTON-EYE JOE
  • I LOVE LONDON

och liknande.

Nu ska jag träffa min bästis från Vampirefreaks; Hanna Nilsson, för första gången sen 2009!! Sjukt.

3 kommentarer: