lördag 25 augusti 2012

Tog bilen till Stockholm och skaffade boende där!



Ja, jag kom ju in på en kurs på Södertörns högskola. 3D-grafik och visualisering. Men tills i förrgår hade jag ingenstans att bo. Därför tog jag bilen upp och tänkte stanna tills jag hittat något. På radion pratade de hela tiden om bostadsbrisen, haha om jag hade orkat stanna hade jag ringt in!

Bilden parkerade jag hos Sandra på Värmdö. Vi firade att vi skulle gå samma skola med Vattenpipa och Vin!



Jag tog med mig Lovisa på min första lägenhetsvisning. Som svensk blir man ju rädd när någon är FÖR trevlig! Han bjöd på kaffe, muffins och cigaretter och jag tror han ville att jag skulle sova i hans dubbelsäng med honom för halva hyran...


Efter jag lagat min berömda spenatsoppa till mig och Lovisa dag 2 så åkte jag och tittade på en till lägenhet! Efter det så dog min mobil och utan den kunde jag inte ta mig in till Lovisa där jag skulle sova. Som tur var hade jag bestämt träff med en i stan. Jag lånade hans mobil för att ringa Lovisa men hon sov som en stock!! HAHA. ja. Natten slutade med att vi stod och kastade sten på ett fönster osv.





Ja, på tredjedagen uppstånden igen ifrån de döda så åkte jag till min blivande skola och fixade ett passérkort! Såg ut som döden själv antar jag och det kortet kommer hamna långt ner i plånkan.

Åkte in och träffade Malin och hennes vänner på Café 44. Stället var fullt med poppare med bdmärken bland annat.
När vi handlat på goodstore och satt oss på Nytorget ringde det en tjej som jag nu antagligen ska bo hos! Det kommer bli skitgrymt tror jag!


Ja, efter jag hittat boende åkte jag ju hemåt! Jag stannade och sov hos Linnéa i Västerås som var skitbrun!! Nej, det var hon inte men när jag redigerade bilden så råkade jag göra henne skitbrun, hahahaha. Jag var tvungen att spara den så.

Nu är jag hemma igen och ska snart sjunga på bröllop!
Kyss

3 kommentarer: