torsdag 27 september 2012

ÄR I GÖTEBORG MED NY KAMERA!!




Åh, mitt fina rum med Kent och BD på väggarna! Mamma hade lagat linssoppa och det regnar inte ens! Det ljuva livet.

Jag köpte en kamera på expert för det var knappt någon kö nere på den lilla butiken i Fasta, skulle bara kolla men det slutade med att jag gick tillbaka och köpte den. Det är en Nikon d5100! Den har en utvikbar skärm vilket underlättar vid egobilder, så en sån var jag tvungen att ha nu när jag och Malin inte bor i samma stad längre.

Det blir skitvackra filmer med så nu har jag inga ursäkter längre!

Jag är i Göteborg för att hämta upp mer saker till Stockholm men vill gärna träffa så mycket folk som möjligt! RING MIG min kära!

1 kommentar:

  1. alltsåååå sov när du ringde igår men vill träffa dig idag!1!! <3<3<3

    SvaraRadera