onsdag 5 september 2012

Första dagen i skolan samt fyllekajor osv!!!


Jag gick på en inledningsceremoni för nya studenter. Jag ska ju bara läsa en kurs men kändes så konstigt att inte få någonslags koll på skolan alls. Så fick jag ju träffa Linnéa också och vi åt lunch i bamba kändes det nästan som, som vi gjort sen i sexan tillsammans typ haha.




Mellan inledninngceremonin så träffade jag Klara igen! Vi satte oss på en gräsmatta och vi hade som vanligt på oss våra lika dana tröjor! haha.




Jag åkte från Flempan till Sumpan och spelade boule med Lovisa och Martin! haha, Lovisa är så fin som skaffar sig sånt.



Lovisa sa att det var fredag och inte måndag så vi drog till Snotty! Där Jimmie mötte upp oss! Härligt att det bor så många från Göteborg här haha.


Och här har vi ju Jimmie! Vi hamnade på Victoria, haha. Men livet leker osv.

Sen var klockan skitmycket och jag sov hela nästa dag! Nu sitter jag seriöst på Espresso House för här finns det internet. Jag är sen till skolan med för Lovisa har mina grejer hon ska komma hit och lämna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar