fredag 21 september 2012

KLIPP & FÄRG I HÅRET FÖR MIG OCH ELIN!


Idag var jag och Elin och klippte oss på Gullmarsplan för 200 spänn! Fick lite panik när jag såg att salongen låg inne i tunnelbanestationen dock, men det gick bra och vi blev snygga och nöjda ovanligt nog!! Vi åkte sedan och köpte hårfärg, potatis och sojabullar på Farsta Centrum, haha.


Här är en bild på den goda maten!! Den såg ju ut som skit så jag la på lite glitter men det smakade gudomligt. Gräddsås och Linonsylt från IKEA som vi besökte i måndags! Vi var smarta och lät Elins färg vara i under tiden vi åt och min undertiden vi diskade. (tror vi är clävvra typ, haha ursäkta)





Ja, i våras när vi färgade håret hade vi båda jeansjackor på oss och nu tyckte Elin vi skulle klä oss lika igen haha, ♥! Sen tyckte hon jag skulle visa den andra bilden med så nu gör jag det!! Känns bra att man bara blir snyggare och snyggare.

Jag färgade alltså håret någon slags lila och försökte spara topparna ljusa. Elin färgade en mörkare röd i botten och sparade med topparna. Lite ombre sådär ni vet och vi ville också vara med på vårt sätt.

popkyssar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar