måndag 24 september 2012

nattliga äventyr på ace bl.a.


Ja, jag gjorde klart mitt hårband av svarta rosor kvällen till ära. Egentligen var jag pank men jag och Elin var så sugna på öl som vi därför drack hos mig. Ölen fick oss att vilja gå på klubb och ölens vilja är vår lag.



Här har vi ju henom!! Vi cencurerade ölen för man vill ju inte göra smygreklam obetalt osv.



Vi var där tidigt för att spara in på cashen!




Sen ballade det ur kan man säga. Dansade med Emil och Sandra, spillde öl och bråkade med någon. Träffade en annan Daniel och en tjej dansade mig mig som inte fattade att jag inte var intresserad.

Det slutade med att jag och Elin tappade bort oss på östermalm någonstans och kissade vid något träd runt klockan fem kanske innan vi hittade en tunnelbanestation.

4 kommentarer:

  1. Du är så snygg:((( orkar inte. Måste få fota dig nästa gång jag drar till Stockholm typ! Vilket kanske till och med blir till helgen, sprängs på Göteborg.

    SvaraRadera
  2. Alltså det här med att ölen är vår lag... Vad ska man göra? Blir så trött på ölen, jag vill liksom bestämma själv! Fint med hatlistan med. Men du, pepparmyntste <3<3<3

    pöss som man burkar säga

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaa, men peppermynta, i dont know alltså. Sakar det inte tandkräm? Tycker man ska komma på något annat ord än te!!

      Radera