måndag 17 september 2012

TVÅ HELGER och DYGNSVÄNDNINGSSVÅRIGHETER [BILDBOMD]


Okej, här sitter jag och bloggar på Espressohouse som jag berättade om. Nu har jag dock internet hemma men då är det ju inte lika intressant längre. Sammanfattningsvis så borde jag skaffa mig en normal dygnsrytm, klippa mig och skaffa jobb.




Träffade Linné en fredag innan vi båda skulle ut på varsitt håll och drack lite ölis utomhus.



Var med Lovisa och Martin på Carmen och sedan på Debaser med tokiga flickor som Elin och Annie!


Och ja, denna helgen var Lisa och Mio här och bodde på hotell. Jag åt på Donkydonk hela tiden och har nu en badonkadonk så att säga.


Vi hamnade på Marie Laveau där något härligt band spelade hehe.


Och efter det hamnade vi på Ace. Träffade så många jag redan kände denna kväll och det spelades ju håkan och sånt så trodde jag hade varit hemma i Göteborg när jag vaknade. Fast som sagt, öl 55kr is not very Göteborg.



I lördags så hängde jag med Lisa och Mio igen i deras vänners hotellrum på Elite Plaza haha. Det var rollspel, champangeförlossning och bröst i mitt ansikte med mera.





Vi gick till Slakthuset där det spelades någon konstig typ av elektro och MÄN stog och vaggade i "takt" riktade mot dj-båset. Jag spydde lite i min mun men det blir vad man gör det till. PGA några andra heteromän (usch) så var det jävligt veligt att ta sig till Sommar men vi hamnade där ändå. Träffade Dennis bland annat!

Hade sjuklig huvudvärk inatt så att vända tillbaka dygnet blev det inte tal om. Grät seriöst. Hittade gamla värktabletter i min sminkväska som tur var och däckade väl tillslut. Missade lektionen idag men vi skulle ju bara jobba vidare. Har sökt ett jobb med hehe. Ska sluta nu.

HEJ!

1 kommentar:

  1. har du fått spydde i min mun från mig? hoppas det!!!! vill färga av mig på alla i min närhet, på så sätt är jag i stockholm nu med. så även om du inte fått det får du ändå säga det nu liksom. pusshej. miss u

    SvaraRadera