måndag 24 september 2012

UTELISTAN v. 39

utan inbördesordning

1. ÖRTTE

Ni vet känslan när någon frågar om man vill ha te och sen frågar: "Kamomill eller Lavendel?". Jag blir alldeles upprörd och värmer hellre en energidryck i mikron i aluminiumburken i ren protest. (Många "i" där, lite som en rysk docka) Alltså det är smaksatt te UTAN TE? Tycker detta är värre än koffeinfritt kaffe. Undantaget som bekräftar regeln är såklart laxerande smalte aka bajste. Dricka blommor?

2. DIETFANATIKER

Får panik på människor som tror de kommit på meningen med livet för att de har börjat med en ny diet!? Oftatst går det ut på att deras diet säger att de inte får äta kakor, chips och godis. De får heller inte dricka läsk eller saft längre och VIPS så börjar de gå ner i vikt. Ofta ska man träna också. Detta ska väldigt ofta prackas på alla andra med, till och med mig som är underviktig redan men, och jag citerar "antagligen tjock på insidan"

Tillåt mig att tappa hakan! Jag är helt paff. Inte trodde jag att man gick ner i vikt av att äta mindre och träna mer! WOW!!! Ta din grädde och smörade ostskiva till mellanmål men låt mig dricka juice din jävla tjockis!!


3. APPLE-PRODUKTER

Vad är det för jävla masspsykos som har drabbat världen? Apple idag är för mig vad Coca-Cola var för många på 70-talet, när apple skapades av jävla hippies. Nu har det blivit någon slags statussymbol och "det bästa som kan köpas för pengar" utan att folk ens tänker efter??
Vill ni verkligen stötta VÄRLDES STÖRSTA FÖRETAG typ (inom teknologi) !? usch och fy för er. Folk som har iphone vill jag bara hacka och skära. Och vad hände med deras slogan "THINK DIFFERENT"? Alla i hela jävla världen har ju LIKADANA mobiltelefoner, som de dessutom kallar sina "iphones". Alltså snälla människor vakna och sluta stötta företaget som beräknas höja USAs (världens sämsta land typ) BNP med en procentenhet (!!) pga lanseringen av iphone 5.

Vad är hipter nu liksom? LINUX? åååetgevn esfå.

Blir ingen "innelista", hatar förmycket.

4 kommentarer:

  1. "låt mig dricka juice din jävla tjockis!!" hahahhaha <3<3<3<3
    detta är jätteroligt. min mamma antagligen skulle kalla detta innelista dock.....
    bäst.

    SvaraRadera
  2. jag hatar när min mamma frågar var hennes iphone är. får kväva impulsen att slå henne hårt i ansiktet varje gång.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera