torsdag 4 oktober 2012

en lördag i Göteborg



Var hemma hos mina kusiner på dagen och passade barn. Vi köpte pizza och läsk! Så gött att kebabsåsen är kebabsås och ringlad på pizzan som det ska vara, kände jag.


Vi hamnade på kvällen hemma hos Malin i henns stuga! Folk ser inte så muntra ut på bilden men det var de! De försöker bara verka coola tror jag.


Vi hamnde  ju, ännu senare, då såklart på clooneys och det är så jävla gött att ha blixt på kameran igen måste jag säga. Daniel Nyberg - Vimmelfotograf, kanske?  Dock kändes det bara som att villan flyttat inomhus till ett mycket tristare ställe. Samma folk, samma människor som spelar skivor, samma dyra barpriser. Clooneys är bara kul om övervåningen är öppen och det var den inte i lördags.



Men efter några öl så gick vi upp och hade roligt för oss själva ändå och tände och släkte lampor så det kändes som ett dansgolv. Sarah sprang fram och tillbaka likt en galen person och Malin var dösnygg! Haha, på sista bilden kan man tro att det är min fabulösa hand i bakgrunden men det är Sarahs. Tummen är på fel sida. Så Fabulös är jag ju inte!!

Det var fint att träffa så många fina vänner och familjemedlemmar som inte alla ens bor i Göteborg (tack bokmässan). Därför finns det inte mycket att sakna i Göteborg för mig just nu heller, vilket är skönt!

4 kommentarer:

  1. förutom malin bergius som du såklart saknar ihjäl dig efter!!!!!!!
    snygga vimmelbilder!! satsa på det haha

    SvaraRadera
  2. Malin är verkligen supersnygg och snygghet är ju allt som betyder något i denna värld. Sarah och du var inte så pjåkiga ni heller. Har tröttnat på min hemtenta nu och är mer aktiv på internet än någonsin! Skriver kommentarer likt uppsatser till exempel. Slipper ju referera!! PÖSS och sånt

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, tänkte på det att jag skrev att malin var snygg. Passivt och trist att bara vara det. dösnygg med. oerhört passiv. Hehe

      Radera