onsdag 10 oktober 2012

Höst, Fuskpäls, Hundar, Hamburgare och Plugg.








Sarah fick mig att vakna tidigt igår och hon lagade havregrynsgröt till oss! Veganveckan fortsätter! Vi åkte in till stan för att fota lite av hösten åt både mig och Sarah medans vi väntade in Lovisa.





Lovisa hittade oss på Goodstore där vi köpte burgare! Vi hamnade på ett Café med en härlig hund utanför som hette Helga. Hon hade fina pophalsband på sig och allt!

Lägg märke till min snygga jacka jag köpte på Stadsmissionen! awesome. ÄKTA PÄLS. not.



Vi tillagade burgarna och Elin kom över med pommes! Trodde man bara åt sparris som vegan!! ne. skoja. Efter det så har jag och Sarah bara grejat med våra skolgrejer. Hoppas jag har hjälpt henne lika mycket som hon hjälpt mig haha.

Idag ska jag tvätta och sådant kul!!

9 kommentarer:

  1. tjenispenis!!
    Hur gör man om man vill öla/dricka kaffe/vin/ ta en cigg med dig, nu när du bor i sthlm?
    Får man det? vill du det? SÅ MÅNGA FRÅGOR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, men du, det vill jag verkligen!! Alla frågor kommer besvaras. Hur gör vi? Vem är du liksom hur får jag tag på dig? Har vi hånglat? man vet aldrig... ;)

      Radera
  2. alltså mina mysisar, vill med äta buragare med er. det ända jag gör är att dricka öl.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅH, men hälsa på oss! Eller vi kanske kan hälsa på dig samtidigt hehe? Eller så kanske vi kan ses hos Sarah samtidigt!? Blir skitbra. löv u

      Radera
  3. snygggg!!! fula hundar dock. usch. ser ut som att du är på vasagatan och röker med din fuskpäls!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skitfina hundar!! Ja, det är skånegatan eller något annat skitställe. kanske bonde, vad vet jag??? Alla är ju bönder i skåne liksom.

      Radera
  4. I love everything about you~!

    SvaraRadera