onsdag 17 oktober 2012

Jag är redo att berätta om i fredags.


Ja, i fredags var jag och Sarah inbjuda till O. Lindkvist på inflyttningsfest. Det började ganska lugnt alltså med sen eskalerade det snabbt. Någon bjöd mig på Jägermeistershots, och jag kunde ju inte direkt tacka nej. Minns vilka jag pratat med men inte vad vi sa.

Det kom en Elliot och jag försökte förklara för honom att jag med hade haft stenar under ögonen men att de bara ramlade av, utan framgång direkt.
Jag tror någon hette Alice med, för i min mobil finns en antecking från kvällen som lyder: "Alice! Fittig!!! FAN!!!!!", ja.

Jag hamnade på en stol med hängande huvud tills jag sprang ner för trappan och spydde. Det var blött ute så jag höll upp porten och hängde liksom ut hahaha. Efter det hittade Sarah mig i källaren i mörkret. Jag la mig och sov i en våningsäng tills festen var slut och vi skulle hem!

SLUT.

Längesen jag var så fulleridrulleri, men ännu är jag ung!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar