fredag 19 oktober 2012

konsumerade Kristian Antilla igår och alldeles för många öl




Ja, förberedde kameran och allt men glömde bort den efter att jag och Lovisa delat på en flaska black tower. Fick två bilder på oss från balkongen här hemma i alla fall, haha. Tyvärr är ju min mobilkamera ett skämt efter mörkets fall med såee ja.

I alla fall så var vi på Scandic Malmen och lyssnade på Kristian när han spelade. Jag var intre beredd på att bli berusad men tacka gudarna för drinkbiljetter. Det slutade med pommes på nattbussen hem.

Känns inte som det är kväll just nu ens, har inte klätt mig ens. Men ja, men översociala sida börjar vakna nu och jag känner mig ensam igen. Så Stockholm får försöka leverera ikväll igen tror jag.

Behöver någon att krama ikväll/natt med så om du vill kramas; RING MIG!!

Tjo

1 kommentar:

  1. JAG VILL KRAMAS, DU SKA INTE TA EN WEEKEND TILL MIG??????

    SvaraRadera