måndag 8 oktober 2012

NÄR DET TAR LÄNGRE TID ATT GÖRA SIG I ORDNING FÖR FESTEN ÄN JUST SJÄLVA FESTEN



I Lördags var det neonfest hemma hos Emil! Det ville jag ju såklart gå på men har inte ett enda plagg i färg med mig till Stockholm sååatteee. Ne, men jag var svart och svår och Lovisa tittade förbi med. Använde bara min kompaktkamera med, orka leva liksom. Hilda var där och det var kul att träffa Agnes som jag stalkar på internet!

Sen dess har jag jobbat med skolgrejer och sovit typ. Min dator pallar knappt 3D-programmet så det går inte undan direkt. åhh. Har bara ätit mackor sen i Lördags med. LOL.

(Snart kommer Sarah hit BTW!!)


Okej, tog lika många bilder med min mobil trots den kameran suger kuk. Om ni trots det vill se mina mobilbilder kan ni ju följa mig på instagram!! Jag följer gärna er, era snyggingar. Popprinsen heter jag såklart. Slänger in en liten knapp här med man kan stimulera med musen --> Follow @popprinsen

1 kommentar: