tisdag 23 oktober 2012

☠ SVART HÅR jävligt FASHIONCORE ☠


☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠
"We're not pink people Pheobe." INTE JAG HELLER tänkte jag när jag var 10 typ och kollade på Förhäxad. Har inte haft svart hår sen jag typ ville vara emo typ, skulle jag gissa. Och här kommer anledningen till att jag slängt in massa fula brudar på kartonger här under:

Loreal har släppt en blekning som bleker upp till 8 (åtta, acht, eight) nyanser på en gång. Nu behöver vi människor som måste ömsa skin jämt inte vara oroliga mer. När MOOD släppte sin 7 nyanser vågade jag typ inte säga det till Elin Arvidsson, "the queen of bleach" som hon kallas. Sen kom Schwartskops med någon där man fick en liten silverschampoo till. Sög ju, och blekte sämre än mood. Har inte testat denna men seriöst!! 
Och de har släppt massa fina toningar med. rose, apricot och lilac! Det kittlar ju till i byxan nästan.
(De har även några "ombre kit", men töntiga så tar ej med dem, men kul ändå)
Vet inte hur mycket nyhet detta är men för mig är det det och jag som går och spejar jämt.

Sen vet jag inte om jag färgade håret svart för att jag nu vågar bleka det utan att kanske behöva se ut som en tigerkaka (om jag ej vill) eller för att jag inte skulle böja bleka och bli skallig. Kan ha att göra med att jag ska på arbetsintejvju, vet ej.




Kyss!!

7 kommentarer:

  1. schwarzkopf har en som också bleker 8 nyanser, utan silverschampo och lila nyanser i. använder oftast den, men det går ju sådär. fast har ju bara blekt tre gånger nu iofs. ska prova loréals nästa gång!!!! kul att du färgar håret svart och skriver om blekningar förresten. CP <3333333

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va?? neee det är inte 8?? är det? trodde ej.

      Radera
  2. nästan så att jag blir sugen igen alltså. vitt hår. jo men jo. jo. kanske. jobbigt inlägggggggg

    SvaraRadera
  3. Har testat den där extreme platinum och den var under all kritik!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså?? Fan, jag blev ju nästan lycklig där ett tag. Det är nog mood som gäller då alltså!

      Radera
  4. men asså är den verkligen bra då? tror inte på någon annan än moods, de bleker verkligen bäst och har bäst pris. Även om loreál lovar åtta nyanser så känns det som att det ändå motsvarar typ 6 nyanser hos mood. eller? alla andra märken gör mig alltid besviken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, jag var ju inte så kritisk här! Har blekt håret med deras innan och fått helt ok resultat ändå men ja, mood äger, det stämmer nog som du säger. Men man vet inte innan man testat tyvärr.

      Radera