lördag 17 november 2012

INSJUKNADE PÅ TÅGET TILL GÖTEBORG FÖR EN VECKA SEDAN



Ja, jag kunde inte sova natten till fredag förra veckan för min näsa lät mig inte andas. Det blev bättre på morgonen så det tog inte lång tid innan jag somnade på tåget mot Göteborg(♥). Väl hemma hos mamma och pappa så bjöds det på mat och nässpray vilket betydde att jag sov tills det blev lördag!
På lördagen blev det kalas hos min kusin Johanna som fyllde 18 år.
Trots att jag släpade på min jävla kamera så blev alla bilder skit, förrutom den på Malin jag tog när vi plankade på 21an mot stan. Åh Göteborg. Vi har så mycket finare stadsvapen att pryda våra busskurar med till och med.

Dagen efter det åkte jag mot Stockholm och hann vara där i några timmar innan båten avgick mot Estland. Men det får vi ta en annan gång för jag är så jävla trött från allt flönf och förkyldhet.

love you guys
/ den avdankade internetkändisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar