tisdag 27 november 2012

LITE NYTT OCH FULT PÅ BLOGGEN

Istället för att skaffa en ny header som jag verkligen är i extremt behov av så har jag gjort några nya "knappar" till sidokolumnen samt lite text. De jag hade innan, sen 2009, var ju gräsliga de med och ni ser ju på de jag inte uppdaterat hur jävla fula de var. Dock så failade jag ju lite med kanterna allt jag gör kan ju inte vara perfekt, då blir ni så provocerade.

När jag inte gör knappar så  grejar jag en hel del med musik, tro det eller ej. Jag har varit ute och slarvat för att skaffa nya vänner med och har inte velat köra upp en kamera i deras face. Jag är ledsen för det, för min egen skull alltså, ni klarar er.

Alltså priolista just nu typ:

  1. Ny header
  2. vatten
  3. makt
  4. mat
  5. sex
Och här använder jag min gamla rosa pil från i maj för att omleda er uppmärksamhet.


Älskar er med hela mitt hjärta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar