söndag 4 november 2012

SVARTARE. SVÅRARE. RUINEN!






Ja, Malin var ju här i veckan! Vi skrev lite musik och dikter och målade läpparna svarta med blodet där de sprack (vi har svart blod). Nej, men seriöst så var det jättemysigt att ha Malin här. Vi var ute och drack någon öl med hennes vän Alva och dagen efter tog jag henne till Baba Sonic! Kände att det skulle passa henne bra och vi fick dansa till Shorline osv.

Malin åkte hem i torsdags och i fredags kom Mio hit. Vi gick till Ace och dansade till ännu mer popmusik och var arga för att den gratisa ölen tog slut så fort. Igår orkade jag inte mer fylla och misär, inte av mig då men av andra som rör sig på Stockholms gator om natten, jag har ju klass. Vet inte om han ska hem idag eller så, försöker tråka ut honom men ja, jag drar nog till IKEA och äter potatis. Orka vara kulturell jämt? Mer potatis åt folket!!

Vet att jag inte har några kul bilder men nu föör tin känns kompaktkamera så jävla ute haha, och orkar inte alltid släpa på min enorma, skärpning med det dock. Mobilkamera är ju det nya men seriöst, lol. Allas bilder suger ju nu för tiden pga det. inte ens kul. MOBILBLIXT, usch, spyr, ute.

1 kommentar:

  1. håller på och gå igenom mina bilder nu men har bara kommit till 154 för den här datorn!!!!!!!!!!!! njfkgnfidjopghfd dödar mig. men ja, du kanske måste lookbooka lite och så!!

    SvaraRadera