söndag 16 december 2012

Förra helgen när Malin och Karolina var här


Ja, jag råkade ju bli duderförkyld direkt när de åkte hem i måndags och har inte lämnat lägenheten tills idag. Någon av dem kanske smittade mig, vem vet men vi hade i alla fall mycket trevligt!!! Här följer det trevliga:



Vi mötte upp Linnéa i stan, köpte mössor och hade en liten sightseeing. Vi kollade på de Europas första skyskrapor (källa: Historieätarna) och sen tittade ner från bron längs kungsgatan mot den McDonalds där Erik Almqvist kallade någon för blattelover!





Våra magar kurrade och våra koffeinomlopp var fyllda med blod så vi tog oss ner till Götgatan för att bota våra åkommor!


Haha, ja, såhär kan det bli när reklamskyltarna är lite buckliga. lool.




Sen var allt vi behövde lite Sandra. Vi åkte hem till henne och hade julmys med glögg och julkalendern. 6 år (!!!!!!!!) helt sjukt, får svindel. Det hela blev till Tacokväll!



Vi bestämde oss för att åkte skridsor i Kungsträdgården, haha. Så himla knäppt att alla bara åker sådär runt, runt i en ring. Vi sög förvånandsvärt mycket men det var trevligt såklart!!

Finare än så kan man nog inte få det en långhelg i Advent tror jag. Om några dagar är jag ju nere hos dem i Göteborg!

2 kommentarer:

  1. Alltså Christine Meltzer. Jag har svårt att förstå varför vissa inte tycker att hon är rolig?!
    Mysiga bilder förresten! /Köttis

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha ja, verkligen! Tycker dock hon kunde hållt sin roliga sida inne när det gällde barncanser??

      Radera