onsdag 19 december 2012

❄ Första JULKLAPPEN ❄ NYTT HÅR ❄ HAUL ❄



Min fina rumskompis Adam a.k.a. Madam Adam kom hem med en julklapp i form av en Pippimugg! Så himlans fin. Har velat börja samla på dem länge!! Sen så har jag en ny mössa men har inte fått någon så bra bild på den, haha.




Sen så har jag ju färgat håret med. Jag blekte det igår för jag ville ha en lite ljusare hårfärg än det jag hade. Ville ha en så matt brun som möjligt så körde på Loréals Casting Creme Gloss, ni vet, de intensivtoningarna som luktar gudomligt!! Iced Moccachino hette färgen, från Iced Browns serien hehe. Blev ju lite mer rödaktigt på det som blev rödare när jag blekte som förväntat men tycker det blev bra. Blev mycket ljusare än jag trodde dock.
 ← Iced Moccachino  





Och här är två nya tröjor jag införskaffat mig från julmarknaden nere vid Farsta Centrum haha. "Vad fashion du ser ut" sa han till mig. Jag ba: "eeeh, jag vet lol". Skinfina tröjor ju med djur och rymden och allt. Det svindlade och de kostade bara 149:-

Här kan det ju vara kul att titta på större bilder kanske, och då kan man klicka. Fast har man inte hög upplösning på skärmen blir de nog inte så stora, men om man har det, då är det bra!! haha

Imorgon åker jag hem till Göteborg!!

1 kommentar:

  1. uppskattar din blogg och hur väl den uppdateras!!!!! tycker att vargtröjan var snyggast för att den var svart <333

    SvaraRadera