söndag 23 december 2012

I FREDAGSKVÄLL HÄNDE FÖLJANDE:



Jag tog svartexpress (❤) med Malin B mot stan. "Helevete! Den är snabb som blixten." Som Sarah säger. Jag tog mig till en lägenhet som Henrik och Johanna ockuperade och strax därefter anlände Matilda.



Tjejerna spexade med sina långa hår.


Jag åkte likt en självständig kvinna mot andralång med två schillerskaelever vid namn Ronja och Jonatan! Malin kom förbi med Hilda och var typ Sailor Moon!?



Göteborg levererar som vanligt! Denna gång kom det en massa furries förbi och kramades med oss. Kände mig älskad!!







Vi åkte till Nefertiti, mötte upp de andra och skakade rumpan till asbra musik, Leila K och sånt. Bor typ i den där tröjan nu förtiden, jag vet, haha. Orkade inte ens stanna tills sista bussen hem och väl framma vid min hållplats orkade jag inte gå hela vägen och hade en kiki med Malin istället! Drömde att jag hette "Sovamed Smink".

1 kommentar:

  1. ser ut som en defekt hubot på sailor moonbilden??!? lol.

    SvaraRadera