lördag 1 december 2012

Idag är det 6 år sen mitt liv började på riktigt


Ja, det är i alla fall så jag ser det, ingenting blev sig likt efter den första december 2006.

Linnea, Malin och Sandra. De som fick mig att börja lyssna på Håkan på riktigt bland annat, vilket inte låter som en stor grej, men runt det är hela mitt liv uppbyggt sen dess.

Jag har så mycket att tacka dem för på något sätt. Sex år. Jag kan inte fatta det knappt. Vi låg i en hög i min soffa och kollade på Julkalenderns första avsnitt.

Jag saknade er idag, och allas liv går vidare men jag kommer aldrig kunna släppa er. Jag kommer alltid slåss för er och jag kommer alltid att ringa er när jag är full för att säga att vi måste prata mer.

nostalgitripp;


Vi fick ju tillökning i vår familj ganska så snart, helt sjukt att det kunde bo fler fantastiska personer på en plats som den vi växte upp på. Matilda, Sarah och Andrea med. Måste varit det finska i er.

Saknar er. Önskar ni var här!!!
Er föralltid
Daniel

2 kommentarer:

  1. Åh, vad fint Danne. Känner samma Här borta i lilla Göteborg utan dig och de andra.
    Din för alltid trogna
    Köttis

    SvaraRadera
  2. <3 Glad första advent! Saknar er alla!

    SvaraRadera