söndag 2 december 2012

Maybe This Chirstmas [VIDEO]



FÖRSTA ADVENT IDAG!
Redan förra året ville jag spela in denna låt men det blev inte så. Jag har egentligen svårt för "moderna" julsånger men den här är verkligen jättefin. Den är lite sorglig men ändå hoppfull, lite som jag kanske.

Det är många gånger jag önskat mig någon att tycka om till jul och jag tycker egentligen om så många, men alla tycker om någon annan mer än vad de tycker om mig. Ni vet varje gång man ser en sorglig film och tänker på vad som egentligen är viktigt i livet. Så känner jag ofta när julen närmar sig.

Jag filmade faktiskt detta inatt. Jag gillar när det är massor med minusgrader så snoret fryser till is i näsan och det värker i händerna. Jag kan ändå inte sova och jag kan och vill inte gå ut på krogen heller. Vi får se om jag lyckas ta mig genom spärrarna utan kort sen, för jag har inget bankomatkort och inga kontanter att köpa ett SL-kort med haha.

Hoppas ni fryser ihjäl

3 kommentarer:

  1. ååååå, vad fin du är!!!!!<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Wow, it's amazing! I'm not a music expert but your voice is so clear and it all sound so true and it also make me want to cry but i'm at work right now so i can't really do that. Just keep doing what you do cause you're awsome :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much! I really needed to hear that! <3

      Radera