torsdag 6 december 2012

SNÖKAOS STOCKOLM





Lurade med mig Elin till Södertälje för att hämta min plånbok hos polisen där i tisdags. Vet inte hur den hamnade hela vägen där borta men som tur var så åkte jag i tisdags och inte igår då hela Stockholm låg nere och ingen kom någonstans.Detta betyder ju att jag hade ledigt hela denna vecka haha. Skönt med snödag på sin enda resterande skoldag!

Jag har blibit med partner också, projektarbetspartner. Inte bara Ruinen nu som projekt alltså. Usch, jag är en sån player. Skev ett mail till killen med ämnet "falla för tvåsamheten?".

Vi får se hur det går för alla idag i trafiken. Det är vackert ute i alla fall!
Vill du ses och kissa mönster i snön? Hör av dig!

Kramsnö

4 kommentarer:

  1. SNYGG!!!
    alltså vad är detta för ny projektarbetespartner nu då?? blir nästan svartsjuk!!!!

    SvaraRadera
  2. men du är ju nästan lite för snygg.

    SvaraRadera