måndag 7 januari 2013

ba: "haha firar jul och nyår istället för att plugga"

Ja, här kommer bilderna på vad jag gjorde för att slösa bort en hel höst. Var det värt det?


Mös i Malins stuga!


Firade julafton hemma hos min syster, med Mamma bland annat, hehe.


Spelade ett sällskapsspel jag gillade (!?) med babes.



Dansade till Urban Cone på Villan!






Ja, drack Red Bull Jäger för 125:- men fick ju lime i så, och omgav mig med andra berusade -människor. (sammanfattning av bilderna ovan)


Gick på nyårsfest hos Zeth, hittade Nika och blev fotad av HILDA


Var även döden på Jazzhuset med MALIN som tagit bilden.

Nu är jag då tillbaka i Stockholm och har deadline på fredag haha. Ska bosätta mig i skolan och jobba järnet. Hittills har jag annars typ städat och möblerat om hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar