måndag 21 januari 2013

UTELISTAN VECKA 4

1. PAR (speciellt på krogen)


Alltså, hur trött blir man inte på när par ska hålla på att gå ut tillsammans hela tiden? Tycker mest de bråkar med varandra och andra som råkar ragga på dem!  Nu är ju inte ragga det enda som är att gå ut men dessa par tror ju att det är det enda folk som pratar med dem gör. Varför kan ni inte stanna hemma och ha tacokväll framför TVn? Det är också väldigt störande dock, speciellt om det ska uppdateras om det på diverse sociala medier hela tiden.


Som par kan man aldrig göra rätt i mina ögon!



2. Jan Björklund
Ja, hur många gånger har jag inte vaknat och satt igång fjärrsynsapparaten för att se denna man i alla morgonsoffor? Det börjar bli uttjatat att höra honom säga "Jag kan inte göra något åt skolan, för den är kommunal." typ. Ja, men hallå?? Måste vi ha en skolminister som cashar in 100.000 kronor av våra skattepengar varje månad för att inte kunna göra något? Han säger nog bara så för att han inte har svar på tal, men det är ointressant. Det är lite som att ha en jämställdhetsminister som inte är feminist. Eller just det, Sabuni avgick ju imorse!!


3. Peta Medes frånvaro

Ja, jag hoppades ju på att denna fantastiska kvinna skulle leda Guldbaggegalan även i år, men icke sa nicke. Jag fick nöja mig med Babben. Jag gillar Babben, missförstå mig rätt men jag tycker att Petra Mede syns för lite i rutan.

MER MER MER PETRA. Jag kan inte få nog. Det räcker inte att hon försöker guida folk att dirigera. Nej! Ge oss Petra tillbaka! Ja! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar