söndag 24 februari 2013

71% av vecka 8 illustrerad i små gifs!



I onsdags så jobbade jag kväll och efter jobbet så kom Elin hem till mig. Det var hennes födelsedag så vi hade pyjamasparty, åt pulvermos och tittade på Fröken Sverige. 



I torsdags var jag ledig, Magnus kom hem till mig en stund och  sen åkte jag in för att träffa Lovisa och Niklas över någon öl sådär på söder, ni vet. (Glömde ge dem hudfärg.)












 










I fredags så mötte jag upp Elin och Annie på Dovas efter jobbet och drack öl med sugrör. Sov hos Elin i Hässelbygård.

Efter resan hem till Farsta på 56 min på lördagen så åkte jag hem till Sandra. Vi tittade på Legally Blond 2 och jag har försökt rita Sandra som Elle Woods, hihi.


Idag, söndag, har jag bara känt mig trött och hängig. Jag pantade flaskor, köpte cola och chips och solade solarium. Kände att jag behövde lite D-vitamin och så kanske jag egentligen är snyggare brun. Vi får se!!

1 kommentar: