söndag 10 februari 2013

Lite händelser från förra veckan!


Efter jag jobbat kväll åkte jag till Kåken, sen East och efter det Spy Bar. Vi såg tydligen ut som ett synthband från 80-talet eller liknande. Det var vackert sagt så vi tog en bild. Jag somnade på tunnelbanan hem och vaknar när jag passerat min station.... på väg tillbaka mot stan. Det gick utmärkt att jobba den dagen för er som var oroliga.


Hjälpte Elin att flytta ifrån mig i Farsta till Hässelby gård! Nu bor vi längre ifrån varandra än vi gjorde i Göteborg! Som ni ser om ni läser texten på den blå väggen så hamnade jag på Sveavägen med den där jättebilen. Det blev liksom lite fel. Kändes helt jävla overkligt när vi korsade Kungsgatan.

Dock kan vi trösta oss med att lyssna på denna låt:




Sen var det dags för Lovisa att flytta, dagen efter Elin. Jag såg att hon skulle ha på sin rosa peruk så då åkte min turkosa på. Nu har vi bara 15 min ifrån varandra. Närmare har vi inte bott sen Thailand. På inflyttningsfekken så hittade vi världens bästa 14åring, ASTRID, som är allt man behöver vara i livet, transälskande feminist alltså.

Övriga timmar den veckan la jag på "sömn" och jobb. Tänkte bli rik nämligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar