onsdag 20 februari 2013

THIS IS MADNESS


bilden är ett montage
Ja, just nu är det ju onsdag till och med. Jag har jobbat nio dagar in rad nu. Imorgon blir tionde men sen är jag ledig torsdag. Som ni se så har jag tagit en bild på Magnus iförd turban. Vi drack kaffe innan jag började jobba. Jag tyckte vi skulle kolla om det bjöds på kaffe i Moskéen men Magnus ville såklart gå till poppiga String! Jag islamiserade honom lite, tyckte han kändes för judisk med de där lockarna.

Nej, men seriöst nu: Det var väldigt fint för vi försökte rita Odango Attama och övade på skrivstil!

I helgen var jag ju även på Petsound. På väg hem så snodde en tiggare min plånbok ur min väska (!!) men grym som jag är så snodde jag tillbaka den och mitt i adrenalinkicken snodde jag även hans "tiggmugg". Haha.

TORSDAG KOM O KOM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar