lördag 30 mars 2013

ANDRA LÅNG MED SARAH & T-LANDA MED MALIN



Jag anlände kl. 21:45 till Göteborg igår. Tvingade mina föräldrar att hämta min väska så jag kunde gå raka vägen till Andra Långgatan! Sarah följde med och vi drack några öl på Kings Head. På Svart Express hem när Sarah sa hej då så frågade jag henne om det var vegetarisk korv. !?!? Ungefär så trött var jag, haha.



Idag åkte jag och pappa och köpte en ny mobil till mig! Jag betalade alltså, men gött med lite stöd i livet. Så jävla bra mobil. Sen så åkte jag med mamma till systembolaget (i typ 100 km/h ör trodde det stängde 13). Mamma betaldade!!

Plockade upp Malin och så umgicks vi här! Finaste människan, dör! Kolla vad fina regnbågar jag har i mitt rum!! Gött att ha dem i ögonen tycker vi.

Nu är det påskkalas här. Det blir ingen brasa ikväll för det är för torrt i GBG, haha. Har druckit två drinkar redan hehe, ska försöka bärja mig!! haha.

Men åter till le fest.
Glad Påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar