tisdag 19 mars 2013

INDIE-ÖL, PARADISE HOTEL, IKEA & HÅKANS NYA LÅT


Ja, detta är för över en vecka sen nu men jag och Elin gick och tittade på band jag inte kände till och drack öl. Kände mig jävligt indie och rökte cigarill, haha.


Var hemma hos Lovisa och Martin en kväll med. Glömde kameran där såklart, precis efter jag fått hem laddaren från Göteborg! Så fail. De bjöd på soppa och vi tittade på vårt nya favoritprogram: Paradise Hotel Norge!! (Var även där idag och jag tror det börjar bli en tradition!!)


Kände att Magnus hängde på tok för lite på IKEA så dit åkte vi tillsammans så jag kunde visa varför jag jämt är där. Vi tog lite spexiga bilder i lite olika rum och larvade oss. Kolla in hans blöggie för att se dem. KLICKA BARA HÄR SÅ KOMMER NI DIT





Håkans nya låt och en video till den släpptes. Lovisa störde sig på hur han gick i videon och vi sjöng when you were young till. Däremot tycket jag den är skitbra i alla fall!! Stör mig lite på när han sjunger "Jag är tjugoo...........FYRAAA". Men ja. Nästan lika bra som Samma himlar med Hästpojken! Vi drog till någon bar men jag var aptrött!
Har gjort en liten spotifylista med ny bra musik detta år med. Kolla: en vår & tvåtusen otursnummer

God natt så länge my darlings, så hörs vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar