tisdag 16 april 2013

HIPP HIPP HÄSSELBY och SÖNDAGSÅNGEST



Åkte hem till Elin i Hässelby efter att jag varit med Astrid i stan i Lördags. Elin hade lovat mig mat, och tro det eller ej, jag nappade på det! Äta själv är så ensamt att jag skiter i att äta alls!! Vi bestämde oss för att göra en currygryta av något slag. Jag åt färsk chili med, så jävla fjantigt, smakade paprika, och jag gillar inte ens paprika.

Alltid när jag är hos Elin så skämtar jag en massa om Hipp Hipp Hora och drar repliker från den filmen för jag har en gång pausat och kollat vilka tunnelbanestationer de är inspelade vid och ibland är de i Hässelby. Så det var helt jävla sinnessjukt när hon som spelar huvudrollen i den filmen kom in i det gemensamma köket och ba: "Hej!". Hon kokade makaroner för alla gillar ju italiensk mat, hahahahfndspåvkfålra. Så himla sjukt att Elin bor i samma korridor som henne. STARSTRUCK!!!



Jag sov över hos Elin för det är så jävla gött att inte sova ensam!!!!!!!!!!!! Har så jävla svårt för att vara en slampa med, vill ju mest ha någon att skeda med. En sån app borde det finnas!! Fick asgod frukost med Tartex och smörgåsgurka och hönsmens. Sen testade jag Elins klänningar och skor.




Sen åkte jag in till stan och träffade Ida. Vi gick exakt samma runda som jag och Astrid gjorde, haha. Vi gick och jämrade oss över livet och att vi skulle jobba dagen efter.

Jag jobbade i 15 timmar igår men idag har jag varit ledig och inte gjort ett jävla piss, även fast jag vaknade 07:40. Så jävla gött!!!

3 kommentarer:

  1. AAAAAHHH!!!! så himla fin i klänning!! du borde så haft det på bilden!! (men den blev fin ändå och hänger nu på konstmuseet!) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. den hängdes upp i måndags! ska lägga ut bilderna snart :)

      Radera