onsdag 24 april 2013

LÅTSADES VARA LEDIG MEN JOBBADE HELG




I fredags hittade jag och Elin den mest deppiga parkbänken i världen!! Där knäckte vi lite bärs. En av de andra alkisarna sa: "Nemen, har du fått dig en arabisk man, med huckle?" Ljuva liv.


Vi åkte till IKEA och kom på att man borde vara ännu full på riktigt där någongång bara för att. Jag var ute efter lakan, men glömde det. Dock köpte jag asdyrt påslakan och örngott för jag blev kär. Här kommer en bild på det med mig ovanpå från min instagram:



Sen var det lördag och det var kulturnatt! Jag visste att jag typ inte skulle palla göra så mycket men ja, det slutade med att vi bara var på birkagården och pysslade haha. Vi hittade en trappa och jag är bombis på att det var den de tjuvröker i, i Sanning och Konsekvens. Så vi gjorde med det, och drack Kahlua, som Sandra hade med sig, rakt ur flaskan! Fint att träffa Magnus omtalade vänner med!!






Jag mötte upp Lovisa i söndags med vin i väskan. och öl. och jägermeister. Vi hittade lä och sol och fick besök av massa kaniner!! Sen åkte vi hem till henne och fortsatte vår underbara bff-kväll med lite gråt och sen somnade vi i varsin fotölj till TATUH.


Och igår var Magnus här och bakade!! Dock åt vi typ bara smet så vi orkade inte ens smaka på våra små muffins! Dock var vi väldigt duktiga för nu har vi bockat av en grej från vår "att göra lista". På min och Lovisas har det stått "baka wienderbröd" i fem-sex år, för jämförelsens skull.

IMON är jag ledig på riktigt. Men IDAG vill fan ingen festa på riktigt med mig :(. Jag vill dansa!!! Har redan fått min lön och den var stor och jag spricker!!!!

1 kommentar: