onsdag 17 april 2013

NY JACKA FRÅN NACKA OCH FIKA MED MAGNUS & GRY



Kände mig så mobbad när jag tog dessa bilderna. Skjortan kanske ni inte heller har sett. Den är blommig och jag köpte den till mitt vårkalas men använde den ej då hehe.

Men åter till jackan! Har alltid velat ha en såndär bikerjacka men vill inte ha äkta skinn och herravdelningens få i fakeskinn är alltid asfula. De på damavdelningen är alltid midjekorta, FÖRUTOM DENNA! Från Cubus. Jag fick dubbelrabbat med i Nacka Forum för hade kupong och kassörskan slog ut det på det redan nedsatta priset! Var rädd för Nacka Forum, för hade aldrig varit där, så jag bad Magnus möta mig där. Han bor ju typ där!
Och Gry går i skolan typ där så dit åkte vi och hämtade henne. Sen så blev det såhär:

2 kommentarer:

  1. Åh ser galen ut! Men det var trevligt & du & Magnus är mycket fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, ni hade intensiva blickar på alla bilder!!! hehe

      Radera