torsdag 23 maj 2013

ÄNTLIGEN BABA SONIC


Var ledig igår och så låg och kollade på Game of Thrones (trodde den var överskattad men hade fel, förlåt) och nopprade bort min mustasch. Så nu har jag rosa överläpp och grå haka, hahahaha. Bestämde att jag skulle till Baba Sonic om jag så fick gå dit själv, trots att alla är fattiga nu innan löning.


Först åkte jag med Ida till Bröderna Olsson där vi åt och drack gratis!! Ja, gratis är gott och Ida gjorde bara fula miner på bild, vilket inte passar sig på min fabulösa blogg.


När Ida åkte hem för att sova så hittade jag dessa brunhåriga ungdomar + Minna. :))


Efter det så mötte jag Elin och hittade en stol som vi döpte till Kajsa-Sune? haha. Vi drack varsin öl för att sedan gå till Baba Sonic!!! Elin är så himla snäll som gör sånt där för mig, trots man visste det skulle vara ganska tomt på folk denna onsdag!!



Alltsåå usch mitt hår jag orkar inte, det är så stort, och fult och frissigt och förjävligt. Ska klippa av det imon!!





Ja, usch vad skönt det är att skriksjunga till Håkan och Shout Out Louds och allt sånt där ni vet. Vara full och känna att livet är fint.



När vi vaknade hade vi en enorm törst!!!! Fick plocka fram de största glasen jag kunde hitta!!!! hahaha, älskar hur fort man går från fabulös till ett vrak i detta liv.

Åh, jag tycker vi tar över Baba Sonic och slänger ut alla fula killar där med uppknäppt skjorta och blåa jeans *spyr*.

2 kommentarer: