fredag 10 maj 2013

ETT ÅR UTAN VÅR


bilden är arrangerad 

Var ledig i måndags. Då passade jag och Lovisa på att gå till ungdomsmottagningen i det vackra vädret. Vi firade hur grymma vi var med att köpa cider och vattenpipa!! Och Sushi. Observera att vi inte äter fisk men att Lovisa fick det på sin ändå??? OCH att jag dicker wasabicider till!!





Ida och Elin kom förbi på festligheterna skulle man kunna säga. Det var inte så jävla varmt då men det känns som det blev sommar helt plötsligt. Det är fan fantastiskt!!!!



Sen fick vi besök av detta härliga gäng! hahahaha, alltså denna bilden, jag dör. Det är episk. Hoppas ingen känner sig ful och blir ledsen men omvärlden måste se denna. Så vacker!!

Har sedan dess typ jobbat som ett as och velat gå till Baba Sonic. Nu kan jag inte sova såklart. Bara för jag jobbat kväll och ska upp och jobba om tre och en halv timme. Märks att det är sommar på hur lite jag sover med. *hinner inte sova*

1 kommentar: