fredag 7 juni 2013

Firade att Johanna tagit studenten liiiite för hårt.



Min bästaste kusin Johanna tog studenten och det firades!!


Typ inga bilder blev bra men denna gillar jag. på min syster och hennes boyfriend!


Haha, man ser här hur full jag var. Kom inte ihåg vad jag har druckit men det gick utför när starkspiten ersatte det mousserade vinet tror jag. Vad dricker jag här liksom? Ingen som vet. Gissar på en farlig grogg för när jag skulle kolla buss till stan så somnade jag medans resan laddades. Och dagen efter kunde jag inte stå på benen, haha. Som tur var tog mina kusiner väl hand om mig!


Efter någon öl som återställare så var jag på benen igen!!! Åkte in till stan, men missade hela picknickfestivalen :/. Är så failad. Men mötte upp Malin och hennes vänner!

Dags för sol och bad? Vad säger ni? kom igen, kom igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar