lördag 8 juni 2013

Hello Birdy Birdy!!!



Åkte in till stan igår och träffade Sarah och hennes Magnus. De åt på Andrum men jag hade nyss ätit frukost så drack bara en juice!




Sarah skulle hem så jag träffade Alexa och Kristin. Jag och Kristin hade lite senare en mycket fin asiatisk picknick i Kungsparken! Birdy är typ godaste kaffet jag druckit, helt seriöst!!! Saknade Lovisa kan man säga att vi gjorde!


Sen på kvällen träffade jag Ellinor. Vi drack öl lite varstans och tittade till håkankön. Haha, jag fattar inte att de har köat sen i tisdags. Tänker nog knappt köa alls idag. *gammal* Mycket fin person den där Ellinor!!


Just nu ligger två små poppare och sover i min systers gamla säng. Hahaha, är så snäll och tar kort men tycker man får det om man är lika gästvänlig som jag!!! Ska springa in och skrika att de missat Håkan nu! Min mamma har ju kokat ägg och grejer!

Vilka ska på Håkan?

1 kommentar: