måndag 3 juni 2013

Ja, förra helgen var jag ledig i alla fall!!!!



Hade klippt av mig min mössa till hår men har typ ej vant mig ännu. Väntar här på Gullmarsplan på Lovisa. Det är fredag.

Lovisa gav nalle en ny innebörd.

Massor av cigg utanför Nivå 22 för YOLO

Ja, vi hamnade sedan på Ace ett tag för känns värt att gå dit nu när det är gratis och billig dricka hahaah. Och alla som tycket det är asgrymt att betala 150:- för att köa 3 timmar och sen dansa till r'n'b, eller vad fan det är för musik de nu lyssnar på, vill jag ändå inte beblanda mig med. Ne, ja vet inte. Tycker typ alla ställen är överskattade och tråkiga :((( Bitter. De flesta människor som är ute suger med. Varför går man ut om man inte är ute för att ha roligt? Kan en stockholmare svara på detta? Eller är det bara så ni är? Introverta, tråkiga, lågmälda, mobbare, fula på insidan?

Fast hade skitkul på fredagen asso, var helt galen till humöret skulle man nog kunna säga utan att överdriva.



Och på Lördagen hamnade jag på kalas för Hanna i Tantolunden. Towe var där! Hade inte sett henne på fyra år, haha. Det var lite män där med men VEM FAN BRYR SIG OM MÄN? usch.


Sen blev det såklart öl i fullmånens sken!!

Har jobbat 53 timmar denna vecka nu (!!!) men har ju inte bara legat hemma resterande tid och vilat för det och om 4,5 timme ska jag upp och jobba 8 till, på tisdag med.
MEN SEN ÄR JAG LEDIG OCH ÅKER TILL GÖTEBORG :)))).

2 kommentarer:

  1. Du är så snygg daniel!!!!! /pruttida

    SvaraRadera
  2. Alltså den är fin din blogg Danne! Du vet ju att jag fortfarande inte gillar bloggar men din gillar jag mycket mycket! Köttis

    SvaraRadera