måndag 17 juni 2013

och jag föll för nån på en fest nånstans



Förra lördagen var det Håkan Hellström-dags i Göteborg. Jag började det hela med att möta upp Malin och Sofia vid Malins stuga. Karolina och Louise var där och vi kalasade på vattenmelon och diverse drycker!!


Här är en fin bild på mina inneboende för helgen. Jag kände lite "Vad håller jag på med?" när vi satt där och väntade i typ någon timme, men det var fint!





Konserten var bra! Den var lång och jag gillar de mya låtarna som till och med var bättre live. Enda som jag tyckte var dåligt var att det var så himla låg musik??? Man kunde typ stå och prata utan problem, under låtarna. Lite trist.




Och när man är i Göteborg får man på att dansa på en strand längs älven till musik man inte känner igen, och dricka öl för 20kr tills solen går upp!! Det var faktiskt en väldigt trevlig utomhusklubb, så jävla fin med alla lampor och grejer, upplysta parasol osv. Sen så var ju världens finaste Malin där och jag hittade Hanna Ryd! KÄRKEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar