onsdag 5 juni 2013

VAKNADE UPP HOS MAMMA & PAPPA I GÖTEBORG!



Så jävla gött väder och grejer. Passade på att måla mina converse svarta med. De blev typ ljusbruna nr jag badade med dem i Thailand.


Jag hann åka till mitt gamla jobb och hälsa på och sen cyklade jag med Malin till hennes jobb! Har inte träffat henne sen i vintras men kändes inte alls konstigt att mötas så på cykel like it vore 2008.




En annan Malin bodde för nära för att inte hälsas på!! Vi drack Fun Light och solade och grejer!


Sen kom min Mamma dit på cykel efter hon slutade jobbet! Är jag på landet eller vad händer? Så himla myigt i och för sig!!

Nu ska vi på min bästaste kusin Johannas studentmottagning!!!

Ses vi ikväll? Pustervik eller vad säger ni??? jajajajajajajaja yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar